
Na to, že hru vymyslel Corey Konieczka (StarCraft, BSG), je opravdu v základu celkem jednoduchá. Pokud se prokoušete celkem tučným popisem pravidel, podaří se vám rozeznat barvy jednotlivých karet a osaháte si princip rozkládání místností a swarmů, jste prakticky za vodou.
Přestože mě varovali, že hra není samičí, tzn. že se nic nebuduje, nic nekupuje, nic nevyjednává a jen se různí emzáci navzájem kostí, rozhodla jsem se to prubnout. Nelitovala jsem:
Hra je dostatečně variabilní, aby i při stejném počtu hráčů byla pokaždé trochu jiná. Je kooperační, takže nečekáte půl hodiny na svůj tah, ale kombinujete a plánujete a pomáháte si vzájemně se všemi hráči. Je dostatečně těžká na to, aby vás nenechala vyhrát a přestože dříve či později zařvou skoro všichni, užijete u toho spoustu zábavy. Další nespornou výhodou je rychlost hraní - umírání se netáhne hodiny, ale spíš minuty. Potěší i velikost krabice, kterou vezmete kamkoli ssebou (kartičky se vejdou do krabičky, která se vejde do krabice BSG Boardgame:-).

All in all, o Warhammeru 40K jako takovém nevím naprosto nic (kromě jednoho rande na slepo, kde týpek asi hodinu mlel o figurkách a pravidlech), ale hru Space Hulk: Death Angel můžu vřele doporučit. Už teď se těším, až si zase večer pomocí mariňáků vyvraždím pár genestealerů, než se přispawnou, flanknou a moji drazí bratři spraví "puf"!
Videopřehled "O co jde"
Tom Vasel reviews Space Hulk: Death Angel, the card game.
Hras
Žádné komentáře:
Okomentovat