sobota 2. června 2012

Robo Rally

Už to budou skoro tři roky, kdy jsem uprostřed prázdnin zavítala poprvé na Kokonek. Kromě toho, že ten den naprosto změnil můj život, jsem se taky naučila pár nových deskovek. Kromě Pandemicu a vláčků (Ticket to Ride) to byla právě Robo Rally. Přestože mě hra bavila, už jsem ji pak nikdy nehrála... až před pár týdny.

Tentokrát nejde výjimečně o kooperačku. Naopak. Robotí závody jsou kruté, se ztrátami na životech se počítá a při programování nikdo nezná bratra. Přestože si se svým robůtkem naplánujete hladkou trasu přes všechna stanoviště, ještě před prvním pohybem do vás může někdo vrazit, vystřelit, zablokovat vám cestu nebo dokonce přeprogramovat trasu. Vy se tak nečekaně ocitnete čelem proti zdi, zadkem na běžícím pásu, nebo dokonce v díře mimo herní plán.

Nejvíc legrace si užijete ve více hráčích (3-5). Pokud si např. při řízení občas pletete levou a pravou, buďte si jistí, že robot většinou pojede úplně jinam, než kam jste ho poslali, ať nad programem přemýšlíte minutu, nebo deset.

Robo Rally poprvé vyšla v roce 1994, ale vypadá to, že se dá koupit i dnes. Rozhodně doporučuju v kombinaci s trochou alkoholu, trochou škodolibosti a velkou dávkou humoru!

BoardGame Geek

Žádné komentáře: