pátek 31. května 2013

Back to the Future: The Card Game

Nejdřív jsem hrála Battlestar Galactica kartičky, pak jsem teprve viděla seriál. Nejřív jsem hrála ve startrekovém divadle, teprve potom jsem viděla většinu Star Treku. A nejdřív jsem se naučila hrát Back to the Future!, než jsem ve svých třiceti letech poprvé viděla filmy.

Tahle karetní hra není v žádném případě kooperační. Naopak. Každý z hráčů má své tajné ID a snaží se změnit časovou linii tak, aby právě on přežil. Většinou to znamená, že nepřežijí ostatní.

A tak sbíráte vybavení, snažíte se zprovoznit stroj času nebo si aspoň nějaký stopnout, jezdíte do minulosti i budoucnosti a když konečně vypadá timeline podle vašich představ je ještě potřeba zajet do roku 1955 a odvynalézt flux capacitor. Pak si teprve můžete oddechnout... přežili jste!

Jednoduchá a jasná pravidla, přehledné karty, rychlý spád a pokud znáte legendární trilogii tak i spousta humoru. Je to v podstatě předělávka hry Chrononauti, ale je o dost přehlednější a zábavnější. Rozhodně doporučuju.

BoardGame Geek
Skvělé video od autora hry


Žádné komentáře: